Sunday, September 04, 2005

又取消

兩個月前有 Orienteering Training,
但因為雷暴警告而取消。
今日補返個 Training,
一起身就體驗驟雨,
一時勁大雨,
一時一滴都冇。

我 Re-pack 過個囊,
先穿條 Orienteering 褲,
將一件冇袖同褲用膠袋封好先出門口。

講開個背囊,
今次我第一次用呢個囊。
Chair Rucksack 30 liter

30 Liter 既囊連椅,
用落都可以放好多野,
條背帶雖然薄,
但背上身都唔算好唔舒服。

入返正題。
八點四十分去到荃灣西,
見到 Dicky,
佢話有電暴。
唔係掛,
我八點出門口個時都冇架 Wor。
打上天文台,
真係有。

打畀係荃灣地鐵站既阿健,
佢話唔上去住,
叫我如果上左車就打畀佢。
點知轉頭佢就話帶住班學員上左車……

Anyway,
結果都係取消左。
因為山上面電話收得好唔好,
我唔知佢地想點,
結果我冇等佢地落山,
就趕返培正返崇拜。

結果遲左十分鐘先到。
原因係我坐巴士,
以為只有 30x 經旺角,
剛剛好送車尾。
等左一陣有架 238x,
我冇上到,
之後等左十五分鐘先有第二架 30x。
但原來 238x 都經既……

No comments: