Friday, September 23, 2005

普通話

夜晚上普通話,
上次個先生病左,
有個代課先生,
今日佢返黎教,
係個女既。
因為有 d 同學仔唔知上次那個是代課先生,
入到黎以為去錯地方。

工聯會既 Course 平就係平,
不過就人太多。
成四十個人一班,
一人個兩句都落堂咁淨。

你姓咩呀?
屋企有咩人?
鍾意飲咩?

咁就輪左三個圈喇。

教多幾個聲母 g k h、
幾個韻母 ai ei ao ou an ang en eng ong。
之後就播 CD,
聽住 CD 跟住讀。
(CD 我地都有……)

最後都算就 d 新意,
播歌做聽解,
佢派左歌詞畀我地,
但係有 d 詞語係抽起左,
我地要填返 d 詞落去。

九個空格,
我既命中率係近乎 100%。
而係有一個答案係「藍天」,
但我明明聽到三個音,
結果格梗填「藍天空」。
之後我上網 Check 返歌詞,
真係就咁「藍天」。
我反覆聽多幾次,
第三個音係好似「呀~~」咁。
唔記得講首歌 tim,
係林曉培的「心動」。

No comments: