Tuesday, September 06, 2005

OT

判刑書出左之後,
唔少人問我打算點?
係 wor,
我想點呢?

嘗試去搵工,
瀏覽 JobsDB,
不過又冇心水。

係我要求高嗎?
係,我要求高。
我想要有咁上下 Pay,
但係又唔想咁多 OT。
工作辛苦、OT 我唔介意,
不過 OT 講緊既係間唔中一日半日。
如果 Offical Office Hour 係到六點,
但晚晚其實都要做到十點既,
代表 d 乜呢?
一係個員工冇盡力,
一係唔夠人手。

可惜既係,
好多老闆以為,
兩個人做十二個鐘,
可以頂得到三個人做八個鐘,
咁洗乜請多一個人呢?
用到 d 員工咁盡,
對公司、員工真的有益嗎?





真係激鬼死我,
話說十二月個考試有網上報名,
報左之後三日內要交錢。
點知 Moly 報左冇交錢。
上個星期問佢,
佢話親身去多一次報名。
五號係 Deadline,
咁我中午已經打電話畀佢,
點知佢又唔聽我電話。
頭先上堂問佢,
佢竟然冇報到,
激死我。

No comments: