Saturday, May 21, 2005

Tone or Frequency?

今朝返工,
原來個 Project 我一路都有 d 野誤解。
其中一個 Freature 係 Tone Detection,
但係我就當左係 Frequency Measurment 咁做。
Tone Detection 同 Frequency Measurment 咪差唔多,
乜有分別既咩?

開頭我都係咁想,
點知原來唔係。
Frequency Measurment 就係度到咩 Frequency,
就 Display 咩出黎。
例如度到 270Hz 就出 270Hz,
2KHz 就出 2KHz。
咁當然會有誤差啦,
咁我現家既做法係,
度到 300Hz 都當 270Hz,
1499Hz 都當 2KHz。
咁如果大過 Hardware Limit 咁會點呢?
出 Overflow lor。

Tone Detection 就唔係咁 Display 喇,
設個 Threshold 係 10%,
咁 243Hz ~ 297Hz 都當係有 270Hz 呢個 Tone,
300Hz 就即係冇 Tone,
係冇 Display 既。
Overflow 個 case 亦都一樣,
係 Display 冇 Tone,
而唔係 Display Overall。





放工之後,
個同事問我食唔食飯,
咁咪一齊食 Lor。
去左紅螞蟻食,
d 野食黎得好慢,
杯餐飲一早黎左。
但係幾乎飲晒杯野,
d 食物都未到,
有冇攪錯?


食完飯,
去睇中醫。
醫生都係話我唔夠訓,
肝虛 Wor。

No comments: