Friday, May 06, 2005

加最多人工那個請食飯

昨日畀完錢,
今朝先話我知報錯價,
漏左 Weekend 附加費每程 $300,
即係 Total $600,
真係激死。





八到其他人加幾多人工。
唔係我問架,
係有人八完話返我知咋。
Workshop 個 d 原來唔係加好多,
反而出面個 d 加多 d。
其中有個加左 10%,
被我地屈左請食 Tea。
不過講下講下開始驚,
驚被其他人知,
從而變成聽者有份。
三間公司加埋成三十幾四十人,
每人廿蚊都真係幾甘。
結果縮沙,
想淨係請兩個 Lunch 算數。
本來今日請,
不過我帶左飯。
下個星期頭三日佢又請左假,
結果定係下星期四。
呵呵呵。





夜晚為旅行又買左一件裝備,
一個 30G 既數碼相簿。
咁旅行時影相就唔駛就住就住啦。





媽媽昨日跌親,
叫極佢昨日即刻去睇醫生都唔肯。
結果今日都有去,
照左三張 X 光。
醫生話 D 骨有斷到,
但係媽媽就話胸口痛。
醫生畀左四日假佢,
四日後覆診,
希望冇事啦。

No comments: