Wednesday, May 04, 2005

監視?

昨日發生左件好攪笑既事唔記得講。
話說我放工返到屋企樓下,
見到有個男人按緊大厦部對講機。
咁大厦個大閘唔係用鎖匙既,
一係就按某樓某號等開門畀你,
一係就入密碼。
咁我見佢入幾次密碼都開唔到門,
梗係有少少唔耐煩,
望住佢睇下係唔係白撞,
睇下佢想入到幾時啦。
咁跟住佢突然發爛渣,
講左句:「你按埋佢喇。」
就走左去。
咁我話知佢按密碼入去啦。


到我食完飯出門口返學事,
係大閘見到看更,
咁個看更同我都幾熟既。
佢同我講話那個人頭先向佢投訴,
話我係度監視佢 wor……





講返今晚,
返左 SOC 練跑。
不過因為夜收工關係,
去到都成七點九,
佢地已經跑完 2.4km 個測試。
咁結果我只是跑了衝山的接力跑,
2 個人一組,
每人跑七轉,
跑完好辛苦,
所以之後個「捉」我都冇參與。


返到屋企收到機票張 Invoice,
不過去程個轉機點都之前唔同既。
之前話經 New York,
等四個鐘就有機坐。
張 Invoice 寫既係經 LA,
要等八個鐘,
仲要發行時間都長左,
第二日六點先到。
幾大都唔制啦,
聽日打電話同佢講先。

No comments: