Sunday, May 08, 2005

母親節

今日係母親節,
首先祝所有母親母親節快樂。
原本今日有場色級比賽,
比賽地點係寶馬山。
今年賽季每場比場都跑得唔好,
呢場色級賽,
同月尾場色級賽都以訓練為目的,
好讓自己可以再次掌握比賽的節奏。
所以今場比賽故意報低兩個組別,
希望係較易既賽程中,
專心做好每條 Leg 既 Flow,
唔會因為難既賽段而分心。


昨晚天氣報告話有驟雨,
都預左會水戰。
今朝八點左右食完早餐,
見到出面已經開始落大雨。
上天文台網頁一 Check,
雷暴警告現正生效,
Oh no,
即係話賽事會取消。
轉個頭,
已經到今日做工作人員既阿健電話,
Confirm 左取消既事實。
後來仲有黃雨警告 tim。


原本想返崇拜,
不過家姐九點當完幾通宵更想同媽媽飲茶。
Well,唯有有所取捨啦。

因為去左飲茶,
我得到左關於生日禮物既消息,
就係有部 PSP 喇,
Yeah yeah yeah。


飲完茶,
冇帶傘冒雨返到屋企,
幫媽媽安裝部 DVD Rcorder。
之後訓午睡,
原本打算訓一陣之後去做 Gym,
點知一訓訓到黃昏。
應承左媽媽陪佢睇「早熟」,
所以都冇去做 Gym。
點知佢買十點場,
早知就做埋 Gym 先啦。
十點鐘,
係戲院門口 Join 埋媽媽同 Auntie。
媽媽 d 誇張句又黎,
我已經係門口等緊,
佢打黎問我做乜未到,
佢已經到左。
攪到我以為我去錯戲院,
原來佢仲係樓下未上黎……


好憎 d 人睇戲傾計,
有時講返套戲都可以諒解,
不過無啦啦同我講,
「咳就唔好飲凍水」
………


講返套戲,
原來差 d 走雞。
開頭見演員有房祖明,
有少少反感唔想去,
不過睇完又覺得套戲唔錯,
尤其是個兩對父母,
曾志偉、毛舜均、黃秋生同余安安。

睇完戲,
又火起。
話說因為夜,
想坐的士。
未行到路口已經伸手截,
我同佢講話方向不對。
點知行到路口,
佢失憶症又發作,
又伸手截的士。
究竟係我人微言輕,
定係我思覺失調,
冇講過都以為自己講左?

No comments: