Wednesday, May 18, 2005

態度

臨收工又被老細捉左去開會,
以為又要七點先走得啦,
出奇地佢好似想趕我地走咁,
呢樣又話唔駛傾住,
個樣又話茶餘飯後想想先。
結果六點半到就開完會,
出到黎,
去一去厠所,
出到黎老細已經走左。
原來趕住走,
怪唔之得咁早放啦。


七點半先出到 SOC,
阿棟同阿迪已經帶左隊落去。
我換完衫落到去,
佢地話跑三十分鐘,
不過我熱完身、拉完筋,
佢地都跑左大半,
結果我只係跑左一個圈。
跑左幾耐呢?
唔知,
因為今日唔記得帶心跳錶……


之後有個 Shadowing 既定向,
我地三個舊人跟三個新人,
至於個小朋友就唔理佢。

其實如果佢係跑得慢,
技術唔好唔緊要,
邊個未試過丫?

最唔滿意係佢既態度,
返到黎唔認真,
明明跑得到,
都要係到行,
咁仲有乜計丫?

佢直情拖慢晒 d 進度,
所以我地決定,
d 訓練唔會專登就佢。

跑完返到會,
見到一班教練埋頭苦幹。
原來又到一年一度續牌時間,
要填返教過咩班,
有咩個人進修,
又係時候搵返 d 資料了。

No comments: