Thursday, May 12, 2005

日文班

今日日記講既都同今晚上日文堂有關。

首先係我覺得好攪笑既。
話說教緊一個文法,
講講和以前學的另外一個文法有咩分別。
老師話:
「我見到佢好凍,
咁就要用文法 A。」

之後佢指住個窗,
打開個口,
跟住呆左咁定左兩秒。
成班當堂係咁笑。

之後老師先繼續講書:
「我見到佢打緊冷震,
推測天氣好凍,
就要用文法 B。」


根住係我覺得激死既。
話說上一堂派左功課,
咁照常理都係做完下堂對答案丫。
點知今堂老師話因為所有同學都未做,
所以唔對住,
留返下堂先對。
激死我,
趕頭趕命做起份功課先返學,
攪到遲到,
佢竟然唔對。


之後就係唔開心既。
呢排好多人病病,
首先係我咳啦。
老師又傷風 Wor,
呢兩堂都成卷廁紙拿上枱面用。
今日又有另一個同學仔唔舒服,
上堂上左十幾分鐘已經頂唔順,
要早退返屋企。

希望大家都早日康復,
少 D 病痛啦。

No comments: