Tuesday, May 24, 2005

Credits

昨日終於收到那筆「非經常性」收入,
幫補到今次旅行,
甚至仲有餘數 tim。

不過,
要困成年。
如果唔係,
就要回返一半出黎,
即係差不多白做一個月。
更甚者,
如果係想即走,
就即係嘔返兩個月出黎。

不過對於我呢 d 「平穩是福」主義者黎講,
呢個機會微乎其微。





今日係大虎第二日返新工,
亦係佢生日。
佢好慘,
要一個人過生日,
原因係公司派左佢上大陸,
仲要 stay 過夜。
冇得係香港過生日,
不過我今年都係。

其實係邊過生日,
有冇生日禮物收,
對一 d 人黎講,
可能好重要。
但對於我黎講,
真係 「Don't Care」

十萬八千人同我慶祝,
又係咁過。
得兩個人,
又係咁過。
甚至乎得一個人,
都係咁過。
又有咩分別呢?

假設有 10 個 Credits,
如果要係生日用晒呢 10 個 Credits,
我寧願分 10 日,
每日用 1 個 Credit。





係網頁見到有心理測驗,
貪得意又做左。

第一個係求愛膽量大測試

膽小如鼠
你的求愛膽量非常細,
同鍾意的人一齊,
你會全日都面紅耳熱,
唔知講乜好,
仲可能會漏口添。
雖則係咁,
你起碼都唔會成日避開鍾意的人,
更加唔會因為心急而亂講說話,
嚇親人仲令人誤會。
不過如果對方唔做主動,
你應該一世都唔會開口表白示愛

第二個係對愛情既野夠唔夠敏感
甜你條尾
你個人樣樣o野粗枝大葉,
細眉細眼o野你梗係唔掂。
何況係愛情呢樣咁微妙o既o野?
你o既感情硬繃繃,
都係要配合返一樣咁硬朗o既人至玩得長久。

No comments: