Tuesday, May 31, 2005

攪盡腦汁的裝修

搬左新屋,
當然要裝修吓啦。
唔知叫做 Flexable d,
定叫麻煩 d 啦。

係 Showhappy,
淨係可以改 Javascript。
當然以我既 Javascript 造藝,
改得 Javascript 即係可以改晒所有野。
我連 Popup window 既 bacjkground 改到,
心情圖示改到,
甚至連佢 d 廣告都改到埋。

至於 BlogSpot,
佢改既唔單止係 Javascript,
而係成個 Template 咁改。
有玩過 Php Forum 個 d 應該會接觸過,
改左個 Template 之後,
冇論你個 Content 係乜,
都可以 Show 到你想要個樣出黎。

BlogSpot 提供左十數款 Template 畀你選,
基本上唔駛點改都得。
但我當然唔甘於就咁啦,
更可況我唯一一個鍾意那個 Template 係有 Bug。

係裝修之前,
其實仲有 d 麻煩野。
咁我話畀人知我有個新地方啦,
點知 Feedback 話只有空白一片既 Blank Page。
點解呢?
原來 BlogSpot 可以選 UTF-8 做 Encoding,
佢用 IE 唔識認 UTF-8,
結果就出 Blank Page。

但係我見其他人,
例如 Lapson 同細牛那個都 Show 到。
花左半日既研究,
最後發覺原來個 Title 第一個 Character 係中文就會炒,
咁我將「新家鄉小炒」改做「@新家鄉小炒@」就冇事喇。

正式開始裝修,
整整吓,
發覺個 Template 本身有 Bug,
其中一個 Background 應該唔會 Repeat,
但就出左兩次。

後來發現 Owners Description 個段有問題,
現家個「自我介紹」係我自己砌出來,
雖然都仲有少少分別,
但都九成似架。

唔知你地對我新居既裝修有咩意見呢?
交流下,
等我再改好 d 丫。

No comments: