Tuesday, May 10, 2005

久病未癒

唔知點解,
我一係耐一耐都唔病下,
一係就病親都大大大鑊。
好似 d 咳咁,
咳左成兩個星期都唔好。
由寒咳變熱咳,
由白痰變黃痰。
醫生又睇過,
西藥又食過,
連民間療方都試過,
都係唔好,
原全唔知點解。





今日收到個 Agent 電話,
張機票出左喇,
Yeah yeah yeah。
係 e-ticket 黎,
原本佢可以 fax 張 confirm letter 黎,
不過我公司部 fax 機係收唔到 fax 既,
所有 incomming fax 都會變成 e-mail 去我同事個戶口。
所以我唯有趁星期六短週過去拿。


不過我上午要睇中醫,
下午過海拿,
順手過埋 298 買 d 野,
之後又要趕係六點前入到荃灣。
食完 dinna 之後上七點車去牛寮,
因為當晚有場黑夜定向賽。
就醫睇 d 時間,
都好似幾趕。





ICQ 改左 Nickname 做凡事感恩,
今日又有需要感恩既事。
話說呢排有驟雨,
今朝返工幾大雨。
上左小巴,
一路去到舊機場附近愈落愈大,
大到係幾乎睇唔到出面。
如果落車都咁大雨,
有大傘都濕身啦。

感謝主,
落車既時候,
雨細了,
甚至乎停埋呢!
哈利路亞!感謝主。

No comments: