Saturday, March 19, 2005

SOC AGM

今日一放工,
就急急腳趕去荃灣。
本來話兩點到既,
不過最後三點先可以到目的地。
其實觀塘去荃灣個程小巴好快,
我兩點前已經到,
不過要再轉一程小巴上芙蓉山。
呢架小巴就耐 lo,
我足足等左九個字先有車。

上到芙蓉山,
裝完香就撒退喇。
落到荃灣地鐵,
我估唔到佢地係地鐵站都可以攪咁耐,
逐間店鋪行入去,
差唔多攪成個鐘,
結果我等到咁上下都係走先。

夜晚約左個網友交收,
上左佢影樓試支鏡。
係上緊去既同時,
收到劉 Sir 電話,
話 AGM 唔夠人,
叫我盡趕。

咁我試完鏡,
就拿拿臨飛的士落去機鐵站,
再坐東涌線啦。

原來根本唔係唔夠人。
個 AGM 七點開始,
我八點跑到去,
個 AGM 都差唔多完喇,
結果我去到好似係為左食茶點咁。
大佬,
你唔係唔夠人就咪鬼急 Call 我趕黎丫,
激死我。

十一點幾上左細牛到睇波,
不過因為太眼訓,
下半場訓左幾次……

No comments: