Thursday, March 03, 2005

解決電腦問題

昨日講到話唔夠電腦被我用,
今日繼續講下事態發展。

首先就係問家姐借那部 Notebook,
工人已經拿了返黎。
不過呢,
佢個部唔係 Slim 個種,
而係 All-in-one 既。
要我手提兩部 All-in-one ,
再加埋我部 DSLR,
殺左我吧啦。

至於 Pocket PC 個 Solution,
我有兩部 Pocket PC,
一部係自伙既,
只得 SD 嘈,
用唔著。

公司以前 For Development 個部呢,
CF/SD 雙插卡嘈,
CF 可以插 Network Card,
以前都係用佢做 Demo 個 Display,
不過我覺得個 Mon 細之餘,
d 色水又唔得。
想用佢做 File Server 呢,
唔好睇少佢呀,
有 USB(Host),
插隻 Mouse 畀佢都用得。
我本來打算插隻 USB 手指做 File Storage,
不過部 PocketPC 認唔到佢,
用 SD 咩,
我又唔想動用我張私伙 SD 卡,
結果都係唔得。

最後呢,
就用同行同事部 Notebook 做 File Storage。
(一早應該係咁啦)

至於個部五勞七傷既,
問準高層之後,
Format 左佢,
現家新既一樣,
呵呵呵。

No comments: