Wednesday, March 02, 2005

三手準備

去展覽做 Demo 用既手提電腦,
我早兩日已經同老闆提過一次,
但呢幾日發覺同預算有出入。
今日再同老闆講,
再同老闆問 IT 部既同事,
先知道,
原來係冇電腦畀我用架。

其實公司有幾部手提電腦,
兩部輕巧既 Sony Notbook 畀兩個高層去美國用,
一部 IBM 係留返畀 Sales 係香港見客用。
淨返一部五勞七傷,
中晒毒就癱既畀我,
問題好似解決到,
不過當然唔係啦,
個 Demo 要用到兩部 Notebooks,
其中一部透過 Network 同我地既 Products,
儲取係另外一部中既 Movie Files。

當我知道呢個殘酷既事實之後,
Plan B、Plan C 都即刻預定,
包括用 Pocket PC 做 Server,
問家姐借 Notebook 等,
又睇吓明天既發展係點?





今晚雖然天唔好,
但係我都有去跑步。
係公司 OT 左陣,
出到九龍公園已經七點半,
個時其實個地都幾濕滑。
上到九樓,
問左佢地都有落去,
我就換衫落去跑。

去到平時熱身個度見唔到佢地,
我就拿住支水自己跑。
跑左三個大圈,
時間係 31 分 20 秒。
平均不用 10 分半一個圈。
比最佳時間快左,
而且有過好大的進步,
就係今次唔係一個圈比一個圈慢,
而係愈跑愈快,
唔知同落雨有冇關呢?
第一個圈係 11 分,
第二個圈係 10 分 30,
最後一個圈係 9 分 49。

係一路跑既時候,
一路落住毛毛細雨,
落左兩次大雨 tim。
唔知會唔會淋病呢?
我自己其實就幾 Enjoy 雨中練跑,
希望遲 d 可以一個星期有兩三日練跑,
不過我都講左好耐。

No comments: