Sunday, March 06, 2005

雞同鴨講

今日四點幾機,
即係兩點幾要去到機場,
咁橋媽媽返工又係呢個鐘數,
所以就一齊坐車去喇。
原本話朝早同媽媽去飲茶,
不過媽媽話見我訓緊,
唔好嘈醒好,
結果就係屋企食。


去到機場,
填左 AsiaMiles 個份申請表格,
就係 Check In 喇。
架飛機要進行維修,
要 Delay,
我同個同事過左關之後,
就係大堂坐左好耐。

終於上機喇,
今次架機好爆,
我坐係窗口個邊三個位中間那個,
即係最差個位,
真係可憐……><

右手邊係講英文既外國人,
左手邊係英文都唔識講既印度人。
因為右手邊那個 Order 左 Special Meal,
咁就會送黎先,
而左手邊個又想食野 Wor,
就係咁 Call d 空姐。
d 空姐話等等就有,
但係佢又唔識聽 Wor,
正正係雞同鴨講。
同真係送黎,
問佢食咩又溝通唔到,
結果樣樣都照 Copy 我咁。


係機到都冇乜點訓,
結果就睇左兩套戲,
「身嬌肉貴」同「阿孖有難」。

講返 d 飛機餐,
晚餐本來想食牛肉,
點知佢冇晒 wor,
結果就食 Pasta。
但係 d 味道就……

(哼哼,有個衰人畀 Tips 我淨係叫我坐長途機得閒就起身活動下,
但係又唔同我講叫我唔好食 Pasta)

至於早餐,
由蝦餃燒賣同炒麵,
味道一樣係……


落左機,
等另外一個早黎一兩日既同事揸車黎接我地同老闆,
就去 Anaheim 喇。
去左酒店放低野,
就去會場登記,
之後入去睇吓環境,
一入到去,
嚇死我地,
唔見左我地個 Booth,
明明係 2672,
搵極都搵唔到,
得返條柱係度。
結果係 2573 那個位先見到我地公司個名牌,
但係乜都冇,
得張 Display 枱係度,
但係唔係我地要個張。

聯絡呢度既職員啦,
原來搬左我地去另外一個死角位。
話說佢成行 Booth Shift 左,
咁原本 2573 個條柱,
變左係我地原本個位 (2672)。
但佢地又覺得 2573 唔識宜放 Booth,
就搬左去死角(29XX)
我地唔整,
點都話要係現在呢度(2573)。
結果佢地妥協,
話一陣會攪(個時已經係下午五點幾),
我地第二朝返黎會 Set 好晒。

咁我地就撒退返酒店。
夜晚去左 Coco 食野,
叫左個 12oz 既 Rib Eye Steak,
煮到 Medium,
跟餐有沙津或湯,
我要 Salad 跟千島汁。
食到好飽好飽。

返到酒店(一人一間房喔),
Set 好部 Notebook Wireless 上網,
就沖涼訓覺覺。

No comments: