Tuesday, March 15, 2005

冗長會議

下午連環開左兩次會,
第一次係單對單同老闆,
傾改 Product For 某個 Customer。
應承左兩個星期起貨,
都唔知得唔得 Tim 架。
其實單野係個 Sales 找返黎,
係佢上報老闆之前,
其實我都做了唔少野,
例如 Prepare 左份 Product Spec。
不過老細好似唔知道我出既力,
我既功勞好似畀左個 Sale,
唔緊要啦。

第二個會係三個 Engineers 同老闆開,
傾新個 Product 既野。
最麻煩係個 LCD,
我原本以為傾好晒,
連 PO 都 Send 埋出去,
點知現在先黎話要再改。

傾到差唔多七點,
都未有結論,
結果老闆叫我地三個傾掂先,
明天先畀結論佢。
離開老闆間房,
拿拿聲大撒退啦,
返到屋企成七點幾八點。


換左衫食完飯就出去上堂喇。
走左兩堂總共三個鐘,
以為會 Miss 好多。
點知佢冇想像中教得咁快,
我用左十數分鐘已經追得返,
可以做練習喇。
不過 d 生字就麻煩少少,
平時已經弱架喇,
今次仲要讀都冇讀過……


上完堂本來想早 d 訓,
不過差唔多十二點時收到林小姐電話,
話要借地席。
商討點樣交收時,
先知原來馬智返左黎,
仲係觀塘返工 tim。
唔知佢係長駐香港定係會再返去呢。
佢地快 d 結婚就好喇,
咁我每年就會多兩封利是,
呵呵呵

No comments: