Wednesday, March 16, 2005

定向練習

LCD 既問題今朝就要解決了,
經過三個 Engineer 商討之後,
又打左過電話上大陸間廠,
終於有左結論。
結果我用返我個方法……汗
只係個 Layout 要改一改。

解決左呢過問題,
我就返去繼續 Debug,
估唔到有突破性既進展。
雖然仲未完全 Debug 到,
但個 Bug 既範圍有四千幾行縮窄到幾十行。
相信呢一兩日可以起到貨。

下午又開會,
今次係傾返 Exhibition d 野,
睇吓有 d 咩要跟進。
原本係約四點半開會,
不過上手四點八先放間房畀我地,
結果一開就開到六點。
我就開完喇,
不過另一個同事就六點被佢叫左入去傾第二樣野,
係咪痴線架,
仲有三個字放工都叫人去開會,
好彩我唔洗姐。

放左工去練跑,
估唔到今日個個都遲。
七點半先換完衫,
做完熱身差唔多八點。
首先跑十五分鐘慢跑,
今次改左個圈,
真係圍住公園跑,
繞少左路,
比以前短左少少。
一個圈跑左九分幾,
跑得好盡吓,
如果跑三個圈未必 Keep 到,
希望做到四十分鐘四個圈。

之後有個公園定向,
發揮得唔係好好,
跑十一分零七秒。
阿健話最快那個十一分頭,
唔會係我掛。

睇黎我地就快出到第二個女子精英賽員。
佢好有興趣跑,
每次跑完都會重溫,
仲會問人應該點跑,
不過好似熱心過龍。

No comments: