Thursday, March 10, 2005

他鄉遇故知

真係慘,
昨晚三點幾被人嘈醒,
今日又係差唔多時間有電話黎,
今次係阿 Keff 打黎問我睇唔睇波,
Well……我都好想睇,
不過睇唔到呢。

話咁快又到左 Exhibition 既最後一日,
今日又撞到熟人,
就係阿 Jam 喇。
佢係我 Undergrad 既同學,
現家係博士研究生,
跟 Prof. Chan。
佢之前都係我間公司做過兩個月,
係 Protection Switch 既第一手開發人員 tim。
佢帶左我去睇一間公司既 Product,
係個 Handheld 既 OSA,
你可以當佢係光學既示波器。
佢用 Pocket PC 做 Display,
當初我地解決唔到既問題,
即係用電既問題,
佢其實都係解決唔到,
甚至情況比我地仲惡劣。
我地係加左電池都唔夠電用,
佢地甚至係連電池都唔加,
連個 Optical Engine 都係用埋 Pocket PC 既電,
真係唔知佢點解可以 Sell 出黎。

今朝有個 Breadfast 畀 Exhibitor,
Share 返 d 經驗畀主辦單位,
最主要都係個 Barcode Reader 好難用,
Scan 極都 scan 唔到 Visitor 既 Information。
其實佢加埋可以人手輸入咪得 lor。
食完 Breadfast,
行左一個圈,
原來唔止我地一間播星戰,
仲有一間播星戰前傳,
不過我就唔知佢 Demo d 乜。

今日個 Exhibition 四點就完,
畀我地執野,
結果我地攪到差唔多六點。

夜晚有個客車我地去睇佢間廠,
又請我地食 Mexico 野。
d 野幾好食,
不過有 d 太辣。

No comments: