Thursday, March 17, 2005

預料之外的年假

唔明點解 d 人係都唔認錯。
一開始一定係瞞,
左瞞右瞞。
到被人篤爆左喇,
就開始賴。
到賴唔到喇,
就發惡………


話說係美國買左四包手信,
一包牛肉乾畀家姐,
一包朱古力畀 Auntie,
最後兩包畀同事們。
咁星期一我拿左兩包返公司,
餘下兩包係家,
星期二放工已經唔見左個兩包。
我以為放好左啦,
點知原來有人星期一拿晒兩包畀 Auntie。
咁做錯咪做錯 lor,
賴乜鬼野姐,
仲要賴我話兩包都係畀 Auntie。
我明明個日拿晒兩包問佢邊包畀 Auntie,
邊包畀家姐。
最後決定朱古力畀 Auntie,
97% Fat Free 牛肉乾既畀家姐,
咁都可以屈我……

最扯火就係佢話求其拿包屋企有既畀家姐做手信。
畀錯左人咪畀錯左人 lor,
做乜求其拿包野就當手信 wor。





因為公幹期間有假期,
所以可以拿返一日補假。
不過只係有做野那個星期日有,
坐飛機那個星期六冇得拿返。
咁順手問我仲有幾多日假啦,
原本我都以為我 d 假用得七七八八架喇,
點知原來仲有 9.9 日。
一 Chack 先知,
原來我係到做第三年喇!
第三年有咩特別呢,
就係多左一個 Work Week 既年假喇。
原本得兩個 Work Weeks,
現在有三個 Work Weeks。
真開心。

No comments: