Friday, March 11, 2005

LA 迪士尼

三日既 Exhibition 話咁快就過,
今日係留係 Anaheim 既最後一日,
因為坐夜晚十點機既關係,
所以有成日畀我玩。


昨日係我唯一一日早起去跑步,
今日為左養精蓄銳,
所以都冇去跑。
打左個電話畀媽媽,
之後就 Pick 埋餘下既行李。

原本想去 Universal Studio,
不過因為冇車,
所以最後都係決定去附近既 Disneyland。
十點鐘 Check Out 左之後,
(如果得我一個人,我八點鐘出左發)
就同同事兩個人行去 Downtown Disney。
係 Downtown,
有間 Lego 專門店,
等我同事食埋早餐之後,
就買飛入場。
如果只係一個 Park,
就 US$53,
玩晒兩個 Park,
(Theme Park 同機動遊戲)
都只係 US$73。
因為唔夠時間,
所以只係去左 Theme Park。

Theme Park 都有 d 幾好玩既野,
例如 Indiana Jones^(TM) Adventure 、
Big Thunder Mountain Railroad
Star Tours, presented by Energizer
Buzz Lightyear Astro Blasters

呢張係我玩巴斯光年既成績單:
Image hosted by Photobucket.com


玩完 Disneyland,
返左去 Denny's 食晚餐。
之後坐穿梭巴士去機場。

No comments: