Monday, March 07, 2005

Setup

今日去做 Setup,
Exhibition 明天先開波。
話就話約八點半出發,
不過有人唔知醒(當然唔係我啦),
結果就 Delay 左半個鐘。

去到個 Booth,
地毯 Ready,
Display ? Ready,
圓桌和兩張椅都 Ready,
但係我地個三箱貨同電源都唔見左。
係等佢黎裝既同時,
(d 電係要畀錢訂既,不過有人沒有訂到)
我去左食早餐。
一份Sausage Sandwich US$6.25,
一杯咖啡 US$2,
一個早餐都 HK$64.35,
貴到呢……


食完早餐返到去,
終於見到晒 D 野。
開始做 Setup,
首先砌左個蜘蛛網,
上左個 Backdrop 先,
之後拿個 Cabinet 出黎,
裝 d 儀器上去。
咦!點解兩個 Protection Switches 溝通唔到既?
(Setup 詳見三月五日的日記)

兩部都唔識 Switch Chanel,
其中一部仲連 Power 都量度唔到,
臨 Ship d Equipments 出去之前明明 Test 過冇問題,
我 Conclude 係應該運送途中撞壞左,
咁當然有人唔認同我既「專業」意見啦,
仲打長途電話畀老闆 Tim,
同最我我真係拆開部機,
果然兩部都係撞到 d 零件甩左出黎,
量唔到 Power 個部仲斷埋 Fiber tim。
結果救到一部救唔到另一部,
其實受損既唔止兩部 Switches,
有 d 金屬既 Connector 都撞到彎左,
好彩我帶多左後備零件去。

結果係我做到夜晚九點既努力下,
隨左一部 Protection Switch 用唔到下,
其他都全部都 Functional。
而且我仲換左其中一部機既零件,
令佢可以代替到壞左那部 Protection Switch,
總算明天做到 Demo。

夜晚去左 Denny's 食野,
一個雞肉沙津,
我已經好飽喇。
有香港同事建議我有大食大,
但我當然堅持畀返自己個份,
自食其力啦。

食完之後,
我就一個一周圍行左陣,
去左 7-11 買左張 Pre-paid Phone Card,
US$5 可以講成 300 幾 400 分鐘,
抵到欄啦!

No comments: