Tuesday, March 22, 2005

決定外遊

夜晚上堂,
又係傳紙寫名既時間。
每逢每一期既最後幾堂,
又會傳張紙,
上面寫左下一期個班既資料,
如果你係打算繼續讀既,
咁就係上面寫返個名。
咁就大約可以預到夠唔夠人開班,
如果唔夠,
就會 Delay。
今次有八九個人寫左名,
換句話說,
唔計街外人,
都應該夠人開班。

好感恩,
下一期個時間按排得如此的好,
下一期的最後一堂,
亦即係考試個堂係 16/6,
剛好我 18 號應該係短周,
咁我就可以拿個長假去旅行。

最美妙既地方係,
再下一期叫做研究班,
日經係規定由日本人教,
咁即係一定要換老師。
即然換老師,
亦唔急於 21/6 即刻上堂。
我同毛同學講左話會等一個星期。

雖然等一個星期未必即刻再有班上,
但人總要有取捨的。
以前我會被上堂困死,
現在我學識時間的按排。
難得所有野都再次夾得咁完美,
我沒有理由浪費佢的,
不是嗎?

正式開始儲錢買機票,
爆氣!





今日見到馬智,
確定左佢係返黎長住。
佢地守七年守到了,
唔知我又係咪守得到呢?
唔經唔覺,
原來都兩年幾了……
不過好似仲有起碼七年幾……

No comments: