Friday, March 18, 2005

睇戲定講戲?

今日放工返左屋企食飯,
之後出左奧海城睇戲。
睇既係「擊情」(Million Dollar Baby),
奇連伊士活(Clint Eastwood)自導自演之作。
套戲係第七十七屆奧斯卡贏左四個獎,
分別係最佳電影、
最佳女主角希拉莉詩韻(Hilary Swank)、
最佳導演奇連伊士活及
最佳男配角摩根費曼(Morgan Freeman)。
不過我就覺得套戲一般喇,
唔係話唔好睇,
不過就唔覺得係好睇到足以贏最佳電影 lor。


今次睇戲冇人傾電話,
不過都係睇得唔係好開心。
事關坐我個行有位女士,
成日複述 d 劇情,
仲做埋分析 tim。
例如:「其實佢想拿走張凳架,
不過拿唔切……」


睇完戲返到屋企,
先知冇帶鎖匙。
按左兩次門鈴冇人應之後,
打電話畀媽媽,
原來佢係下面食緊野,
咁落去找佢啦。
係我入 Lift 既時候,
我聽到開門聲……


落到去,
少不免要食「少少」野。
原來媽媽今晚都係奧海城睇戲,
不過佢係 6 院睇「變相怪 B」,
我係 1 院睇。

去到食野,
先知阿媽幾咁「了解」我。
話說 Auntie 問我食唔食乜乜,
我話我夠喇,唔要喇。
跟住 Auntie 就話:「係 Wor,你阿媽話過你唔食酸野架 Wor」
Well……





攝影之路真係無底深潭,
一個鐘唔夠既時間,
又用左 5K 敗左支 11-22mm。
唔知個筆 20K 既非經常性收益,
(即係培訓基金)
幾時到手呢?
都好幾個月喇……

No comments: