Tuesday, March 08, 2005

"Never Lost" make us lost

今日係 Exhibition 既第一日,
個 Exhibition 十點開始。
我七點幾起身,
打左個電話畀媽媽,
之後大約九點左右到會場,
開始 Set 機。
我攪掂左 70% 既野既時候,
我同事都攪掂左其餘個 30%。

十點正到喇,
展覽開始。
今日人流都算唔錯,
有成四十幾日黎過。
今日 Demo 既 Movie 係星戰四,
不過似乎做唔到老闆預期既效果,
冇乜人畀佢吸引到走埋黎。
反而 d Handheld Products 都幾多人睇。

因為有少少唔舒服,
口腔又有少少痛,
唔係喉嚨痛,
大約係舌頭向後申到盡掂到個位,
我都唔識形容。
結果冇食早餐,
亦都冇食午餐。


到五點既事候,
大會準時關燈,
我地就開始執野。
我發覺,
我右手邊個 Booth 既人未到五點已經走左。


夜晚老闆車左我地去 South Coast Plaza 食野。
係坐車去既時候,
發生左件趣事。
話說我好累,
係車都小睡片刻,
朦朦朧朧間,
我聽到老闆問昨日係咪去邊度邊度食野,
跟住我就答「係」,
之後就聽到老闆話「哦,原來訓著左。」

去到 South Coast Plaza 既 Information Counter,
問過職員有咩食,
佢一輪咀講成十幾廿間,
記都記唔晒。
結果我地去左 Quattro Caffe 食,
呢親好貴(好彩有大食大),
不過好好食。


食完之後,
係個 Mall 度行左一陣,
老闆就車我地去買生果。
架車裝左個 GPS 既 System,
叫做 Never Lost,
咁老闆就跟住個 System 指示去啦。
駛到去個油站,
個 System 話我地已經到左,
但係都唔係我地想去個間 Super Store。
周圍望吓,
原來係隔離街,
個 System 真係唔係好信得過。

No comments: