Saturday, March 12, 2005

離開 LA

今日既日記,
係有史以來最難寫既一日,
因為今日只得八個小時。

因為 LA 比香港慢 16 個鐘,
我係 LA 時間 11 號夜晚 10 點半起飛,
飛十五個鐘,
落機已經係香港時間 13 號朝早六點。


話說我地六點半係旅館上車,
架車一路好震,
坐得好唔舒服,
七點幾到洛杉機國際機場。

遊左一輪花園,
我地先找到邊到 Scan d 行李。
LA 同香港唔同,
香港係你 Check in 之後,
才 Scan 你寄倉行李。
LA 就要 Check in 之前 Scan 既,
之後有專人運你 d 行李去航空公司。

美國 d 保安都好嚴,
手提行李自然要 Scan,
仲要除埋鞋過機。
佢地又 Set 到對金屬反應超敏銳,
所以 d 電腦要係個電腦袋拿出來,
分開來 Scan,
總之就好麻煩啦。

入左禁區之後,
先得閒買手信,
買左兩包牛肉幹,
兩盒朱古力。
(事後聽 Prof. Chan 講,See's 既朱古力起碼平香港一半)
就等上機喇,
見到 Prof. Chan,
原來佢六點已經到左,
真係早!

上到飛機,
今次沒上次咁滿,
所以我隔離個位係沒有人既,
而再隔離就係我同事,
今次我坐窗口位,
但係好近機尾。

係機上面食左兩餐半,
晚餐係西式(食咩唔記得左),
依 Bonnie 所說唔食有芝士既 Pasta。
早餐就正 lor,
係鮑魚雞粥,
呵呵呵,
有人話佢飛咁多次美國都未食過鮑魚雞粥,
呵呵呵。

亦都睇左兩套戲,
一套係小白龍情海翻波,
另一套係講美式足球既 Friday Night Lights。

No comments: