Sunday, March 13, 2005

大昏迷

今朝五點半就返到香港機場,
我一路都以為我班機已經好早,
原來仲有一班機早過我地。
過完關後,
等左好耐先有行李。
講起出行李,
LA 好服務好多。
佢地有專人係出行李個口度,
扶正 d 行李,
方便旅客拿。
香港那個就自動化得多,
佢甚至 detect 到輸送帶近行李出口有其他行李,
就唔再出住,
當然總有出錯既時候啦。


去到接機大堂,
媽媽仲未到,
咁我就去餐廳等佢,
順手煲吓粥先。
等到六點九,
媽媽先到。
同佢食完早餐,
佢就返工,
我就坐 E 車返屋企。
八點返到屋企,
沖過涼,
拆返大半行李之後,
就去冬眠喇。

原本六點至八點有波踢,
結果我係訓到七點九,
吃過晚飯,
睇完獎門人,
我又再去訓覺喇……
坐一次長途機,
真係好累呢!
原本今朝有場定向比賽係髻山攪,
我應承左幫手,
結果都累到有去,
希望冇咩差錯啦。

No comments: