Wednesday, March 09, 2005

艾文的奪命追魂 Call

點解唔熄左電話佢?
但係如果真係緊要電話咁點算?


五點鐘終於訓得返著,
七點又要起過身。
今日個 Exhibition 一開始冇耐,
我就撞到熟人喇。
我碰到 Prof. Chan,
佢係我 Undergrad 時既 FYP 個 Prof.。
難得既係佢竟然仲認得我,
走到埋我個 Booth,
我當然要盡「地主之誼」介紹下我 d 產品啦。
佢對我公司其中一件產品有興趣,
唔知賣唔賣得成呢?


傾多幾句,
原來佢識我老闆。
最橋既係,
原來佢係同我同一班機黎,
亦都將會係同一班機走。

繼 Prof. Chan 之後,
我又見到我讀 Master 時既 Prof.,
不過今次佢就認我唔到喇……

今日成績都唔錯,
有成五十人黎過,
多左人睇 System 個 d Products。

夜晚收工之後,
返到旅館打左個電話畀某人。
之後去左 Coco 到食野,
個位對正電視,
播緊 Matrix,
正!

No comments: