Monday, March 21, 2005

有新單

呢個日記 Server 近排Down 左兩次,
每次幾日。
上次係星期六,
Save 唔到日記,
Delete 日記又冇事 Wor。
今日個日記 Server 叫做修理完畢,
我又可以 Upload 返早幾日既日記。
希望今次個 Server 可以用耐 dd 啦,
唔好成日 Down 啦。

今日三巨頭又要見老細,
話說隔離公司 Sales 接左單 Job,
咁我地就要做件 Engineering Sample 喇。
我同老細講四個星期左右起貨,
個客問兩個星期得唔得。
傻既咩,
又復活節又清明,
七除八扣之後得個幾個六七個 Working Days,
真係唔駛做,
變出黎咩。
四點半開會,
比我預料早開完,
五點半就甩難。

原本個 Product 好 Advance 吓,
不過原要呢 d Function 既客唔多。
結果呢度減下,
個度減下,
已經唔似原本個 Product……





今日有人話頭痛,
我叫佢休息多 d,
結果我自己大昏迷。
七點放工返到屋企,
食完飯,
睇完電視劇,
九點就上床訓覺。
一般我第二朝都係七點零起身,
即係將會訓十個鐘。

No comments: