Saturday, March 26, 2005

虎聚

昨日同大學同學出街,
今日到兒時玩伴。
中午落左新發同細牛食午餐,
之後上左去打機,
打新既 Winning Eleven。
半個至一個鐘之後,
黑洞都黎埋。
打三粒星既難度,
細牛話好難打,
但係我又唔多覺,
可能呢排屋企練習得多。
贏左世界盃之後,
就玩三國無雙 4。
打司馬懿傳,
我用司馬懿,
勁唔好用。
反而黑洞用甄姬就玩得好爽。


到阿力放工,
我地四個就左大家樂食飯餐。
焗豬扒飯、海南雞飯都唔駛等,
反而阿力叫那個蕃茄肉片飯要等,
真攪笑。


之後佢地三個同阿力表弟打麻雀,
而我就睇返 d 漫畫同打三國無雙。
唔知點解,
佢地好鍾意儲人,
即係用同一個人,
係同一個版圖不斷打儲經驗值升 Level。
我就唔係咁鍾意呢個玩法,
畀你有壓倒性實力玩秒殺邊好玩架。
刀仔割大樹先附合我既性格,
絕處逢生先有成功感。
不過係佢地眼中,
我呢 d 就叫做怪喇。

講返細個個時過復活節,
細牛話我地 14 歲個年復活節日日一齊玩,
我仲係其中一日講左一句:
「咁又一日喇。」
不過其他三個人都完全冇印象……

No comments: