Thursday, March 24, 2005

初訪 APM

今日係復活節前最後一個工作天,
本來好想早 d 走,
結果都係要 OT 到七點幾。
最近收到張單,
要整件 Testing Equipment 畀火車鐵路公司。
我星期二已經叫個同事得閒攪掂 d Hardware,
好讓我 Debug 完個 Firmware 就可以試,
佢猛話得啦得啦,
幾分鐘工程之嘛。
結果我今日攪掂個 Firmware,
佢先開始攪 d Hardware,
仲一攪攪左兩個鐘,
之後仲有問題,
結果咪要 OT lor。


中午同幾個同事去左 APM 食野。
因為隔離公司 IT 部既人大部份都放假,
本來得三巨頭去食野,
唔知點解電子傑又叫埋 啡呢花啦 去,
結左就一行四人喇。
睇報紙話大部份鋪頭都係今日開,
去到又唔覺 wor,
三份一左右啦,
最後找左一大輪,
去左三樓一間日本野食。
由公司行去,
到搵食店,
到等埋位,
足足用左九個字。
講返 d 食物,
我係一個要求唔高既人,
所以乜都話好食架喇。


放左工,
畀個同事捉左去打牌,
話左八點要去上堂,
打個一個鐘都殺,
真係大癮。
因為打真錢既關係,
我冇係阿力度打得咁狼,
係咁趕糊。
反而吓吓做大牌,
做左三次十三么,
幾次青一色咁。
結果打一圈食左一次自摸青一色八番,
埋單都仲有九蚊袋。
(明明所有交易都係隻數,
唔知點解埋單係單數)

而我亦穿住返工套衫去上堂。
今日派左考試作文題目,
係講討厭既事,
我打算作係唔適當的地方打電話。
「適切ではない地方で電話をかける」

No comments: