Tuesday, March 29, 2005

放水

放假後第一個工作天,
就有新任務。
當我找完資料同老闆報告之後,
佢竟然覺得我 d 資料係錯既。
Well,份 BOMs 寫到明係個 Supplier 係邊個,
不過佢一口就否決,
咁我都冇說話好講。
最慘找其他 Suppliers 既資料又冇我地想要個隻顏色,
今次有排攪喇。


夜晚上日文堂,
今次係考試前最後一堂,
老師通常會講講 Tips。
唔知係呢位老師一路都係咁畀 Tips,
定係因為今次只得兩日時間溫書,
d Tips 都好畫公仔畫出腸 Feel。

份卷通常都有好多 Part,
第一部份係串生字。
以前姜老師好少係呢 Part 畀 Tips,
最多只是話我地知每一課會有幾多個生字考,
咁唔夠時間溫書個 d 就識得「重點出擊」。
但今次李老師卻係開晒七個生字畀我地。
以往既考試既串生字,
我都係豪晒 d 分出去,
今次就幾乎有底分咁滯。


其他個幾部份,
都係畀晒例子會點考,
其至乎連讀解同聽解都有 Tips,
咁今次想唔及格都幾難。

不過兩睇啦,
咁畀 Tips 法,
會唔會降低左我溫書既源動力呢?

今次既目標分數係八十,
希望得啦,
第一步係作好篇文先,
努力!奮鬥!

No comments: