Wednesday, October 18, 2006

Programmer's sense

2006-10-26:
忙足一個星期,
終於可以偷少少時間還返一兩篇日記。

話說呢排忙緊兩個 Projects,
其中一個有 Part 係 Video Recording。
先不談錄出黎既 Quality,
因為未錄已經唔得。

問題係,
平時 Preview,
同錄既 Preview 既 Quality 已經唔同。
呢個係唔合理既,
結果係咁 Serach Document。

初步估計,
係平時既時候個畫面縮細左再放返大,
所以先起晒格仔。

終於,
畀我找到一個參數,
Set 完之後,
攪掂。

仲有插曲,
當 Report 畀老細時,
佢話:「一早話左係咁啦……」
無言





話說有個電子相架,
聲稱可以 Play MJPG 既 File。
試過 Play Canon 相機錄出黎既,
冇問題。
但係 Play 我地相機錄出黎既,
就唔得……

直覺話畀我聽,
係個電子相架做錯野。
我用 Hex Editor 開晒兩個 MJPG 黎睇,
發現其中一個 Tag 兩個 Files 係有出入既。
一個係用大階「MOVI」,
一個係用細階「movi」。

我將佢地大細階調轉之後,
原本得既 Canon 變成唔得,
原本唔得既就反而 Play。

憑 Programmer 既直覺又解決一個問題。

No comments: