Wednesday, October 04, 2006

註冊

打開那個遊戲,
Upgrade 左新 Version 之後差唔多三個月。
有某網站攪左個比賽,
我都有報名,
參加左今日舉行既最得一場初賽。

比賽前已經知有咩對手,
對部份有實力人仕用咩牌組心裡有數,
亦都想定對策既方法。
唔知好彩定唔好彩,
避開左大部份。
但係亦都打唔出一半既水準,
首兩場全敗出局……





經過左上星期六舊同學既婚禮之後,
充分感受到攪婚禮係好辛苦既事。
所以如果情況許可的話,
我係唔會攪婚禮。

就咁去註冊署簽個字就算。
所以如果有朝一日,
你地發現我結左婚,
但係又冇請你飲的話,
唔駛驚恐,
亦都唔駛疑慮我地既友情有幾深,
因為我好大可能係真係冇擺酒。

不過,
唔擺酒可能都係癡人說夢。
因為涉案既五位人士,
雖然有四個同意唔擺,
不過只要第五個擰頭,
我點不孝都唔會逆佢意既……

或者,
最後既策略,
會係只擺酒請親戚同「佢」既朋友。
所以,
有緣讀到呢篇 Bolg 既朋友,
多數都冇機會飲我個餐了。

不過我唔介意照收人情,
預早畀都冇問題。

1 comment:

Sunny said...

"唔介意照收人情,預早畀都冇問題"

蛋哥... 你咁都得?