Tuesday, October 10, 2006

おたく

教開那個老師今日請左假,
今日有個代課老師。
照往例,
因為「殘業」既關係,
今晚都係遲到。
入到課室,
椅都未坐暖,
老師就問我有咩「質問」。
老實講,
我個時仲遊緊雲,
都未 Tune 好個日文台,
想好耐都想唔到問乜好。
我唔知班同學問左 d 乜,
但相信大路野實問晒。
結果,
我想左好耐都冇出聲,
老師就話,
留返黎「宿題」啦。

今日教發表意見既文法,
講到「銜宅族(おたく)」。
問我有咩意見,
我話佢地 Cosplay 個時好可愛。

落堂之後,
老師好認真咁問我:
玄也你係咪銜宅族?

當我話唔係個時,
老師好似如釋重負咁講一聲:
太好了。

其實之前我話佢地可愛,
係在我那有限「言葉」的字庫中既結果……

不過講真,
銜宅族真係咁可怕咩?
以前銜宅族的確係貶義,
但目前已普遍為各界人士使用而趨於中性,
其中也有以自己身為御宅族為傲的人。

而且作為一個喜歡攝影的人,
銜宅族係一個幾好既主體。

No comments: