Tuesday, October 03, 2006

「接」

昨晚冇訓,
仲要激死左。
話說昨晚食完飯,
先送姐同影如返屋企,
再之後送漁人返屋企。

返到我自己屋企個時,
差唔多兩點。
之後就收到電話,
媽媽話佢手指被熱水燙傷。

冇大礙,
但係佢阿 Head 話一定要送去急症室,
仲要屋企人黎接。

咁我即刻飛的士去啦。
去到佢都仲未到,
等左十幾分鐘,
先見十字車黎。

都唔知係好彩定唔好彩,
傷勢非常輕微,
亦即係非緊急 Case。

瑪嘉列醫院急症室既估計等候時間係 300 分鐘,
亦即係 5 個鐘。
結果都要等 3 個鐘先有得睇。

媽媽係穿住制服送黎醫院,
銀包、個人物品等仲係公司。
打電話返公司,
公司話會派車黎接佢返去拿。

不過,
係淨係接我媽媽,
我係冇份坐既。

結果我自己坐的士返屋企。
六點先返到去。

咪住先,
公司話一定要屋企人黎接,
現家我接左 d 乜返屋企?
激死……

No comments: