Wednesday, October 25, 2006

獨挑大樑

今日又要見客,
唔係星期一那個,
係另一個 Project 另一個客。
約左四點,
不過例遲地四點九先齊人。
佢地個邊陣容頂盛,
有成五個人。
我個邊呢,
有我一大個。

因為老闆忙緊第二 d 野,
結果就得返我一個撐大局。

原本,係原本,
要 Demo 畀佢地睇,
但梗係做唔起啦!

時間愈黎愈緊迫,
下次開會日期係兩個星期後。
佢地要睇既係接近 100% 既 Demo,
究竟,
我可以做到幾多呢?





聽收音機,
講點先係一對戀人。
佢地話,

如果有開心事第一時間同你分享,
但係激心事唔會,
咁唔應該係一對戀人;

如果有激心事第一時間同你分享,
但係開心事唔會,
咁亦都唔應該係一對戀人。

戀人係,
無論有開心定激心,
第一個想分享既,
都係對方。





今日細牛牛一,
祝佢生日快樂先。
雖則我遲左成個星期先 Post Blog。

No comments: