Sunday, October 29, 2006

阿鋒結婚

今日又有同學結婚喇,
今次係阿鋒。
因為我下午有 Event 既關係,
所以我好晚先去到。

次次飲宴張帖都係寫八點入席,
但次次都係遲。
今晚既八點,
我地仲影緊相。
我地成班中學舊同學影,
而呢個時候,
朱熹先姍姍來遲。
今晚做司儀既至煒開咪說:
「xxx 同學,請到台前影相……」

同枱十二個人,
有老西三人眾:馬神、天榮、江生;
有毛理、Sam、兩位黃/王生;
懸疑、Fox、Joseph;
同埋一幅慈父樣既金魚。

成晚我都冇入酒,
係臨散席被迫灌左兩大杯紅酒。
江生直情傻左咁,
係咁拿酒黎,
大大話話成四五支。
結果成枱落晒水,
起碼一人飲左一杯。

婚宴之後,
佢地再去飲,
我呢 d 梗係歸家啦,
因聽朝要上山。

題外話,
話說婚宴中有個 Game,
係賓客寫 d 肉麻金句,
然後阿鋒選最好三段。

我地枱有慈父操刀,
見佢手起筆落,
寫唔停手,
真係勁!

No comments: