Thursday, October 19, 2006

一行轉背就……

今晚又有得見影如,
原因係又要去佢屋企整電腦。
唔知係咪詛咒呢,
每次我整電腦,
我係度個時總冇問題,
我一行轉背呢,
就即刻出問題。

大虎個單係例外,
因為佢黑氣更大,
我係佢屋企個時都係唔得既。

今日帶埋我屋企隻 Router 去,
亦即係話,
將之前我屋企 Work 左個幾兩個月既 Equipments,
整套(除了我部電腦)搬左去。

結果呢?
電腦順利地 Connect 到個 Router,
上到網。
用 Intranet 個 IP,
亦都 Access 到個 IP Cam。
之不過,
用 Internet Loop back返黎睇個 IP Cam,
就好慢好慢……

原因係咩?
想極都想唔到。
不過慢還慢,
始終都叫係 Work 丫。
咁就收工走人。

後記
五日後,
收到家姐個電話。
話經 Router 上唔到網,
而直插 Modem 係冇事既。

換句話說,
好快我又可以見到影如了。

No comments: