Tuesday, October 31, 2006

有伴

日文好似餘下三數堂,
亦既係話,
我既日本語學習旅程暫告一段落。
暫停上學既原因,
除了因為可以省回少少錢;
係忙碌既日子 Free 返一日出黎;
第時旅行唔晒夾日子夾得咁辛苦外,
最主要原因係毛理同學唔得閒學。

回想返開始讀日文,
好似係大學畢業冇幾耐既事。
屈指一算,
大大話話都有成三幾年。
初初係三人行,
除了我同毛理之外,
仲有王生。

好快就得返我同毛理喇。
以我呢個咁三分鐘熱度既人,
竟然我以 Keep 住讀足三數年日文,
簡直係史上最大奇蹟。

不過其實點解可以讀到咁耐,
好大原因係有伴。

好似之前讀普通話咁,
有伴既,
我可以讀到兩期。
個伴一唔得閒,
我就斷了。

今次日文都係,
Moly 唔得閒繼續讀,
所以我都停一停。

做 Gym 個度又係,
我一個人去做,
十隻手指數得晒,
有伴又唔到。

同樣既事情,
亦都可以 Apply 落練跑…

No comments: