Monday, October 09, 2006

三單婚事

昨晚去左一個網友既婚宴,
廿圍酒,
我地佔左兩圍,
幾勁呀。

不過因為有兩圍,
所以我地係最嘈個班。
每碟菜黎,
我地一喊「飲杯!」
聲威震天!

個婚宴有 d 好特別既野,
第一係唔會有小禮物收,
改為新朗數捐 $10 Per Head 畀奧比斯。
第二係糖水唔係蓮子白合紅豆沙,
而係楊枝甘露。

今晚團照,
睇下我地幾人才仔仔?


今晚則約左舊同學們食飯,
如果唔係因為阿峰結婚派帖,
我同佢地都未必有得見。

畢左業咁多年,
大家都有各自既發展。
最似老闆樣既既 Moly,
發福既 Joseph,
有車階級阿狗,
仲讀緊書既 Sam 等等。





今日八到 d 野,
又或者話乜都八唔到。
因為乜都八唔到,
所以得到一個結論。
解釋左點解某人既兄弟團會係咁樣形成,
包括我,
但唔包括昔日好熟個三個人。

No comments: