Thursday, October 12, 2006

弄孫為樂

今晚有人生日請飲。
媽媽話我知係 Auntie 生日,
點知我去到,
恭喜完 Auntie 之後,
先知原來係 Uncle 生日……

外甥女影如都有出席,
而媽媽整晚都弄孫為樂。
要留意既係,
樂既係我媽。
影如係咪樂呢?
我唔知。
我只係覺得,
佢好似一隻公隻咁,
被人左舞右舞,
係舞動個舞,
亦係跳舞個舞。

今晚有兩圍,
我個圍有十二個人。
包括影如,
幫手照顧影如既工人,
半枱掛住唱 K 既 Aunties,
仲要有一、兩個多數時間係出面揀歌,
仲有又係揀歌既姐夫。

結果會正常食野既人,
一隻手都數得晒,
亦因為咁,
後果可容易預計到。

就係打包打包再打包喇……

基本上,
整晚我都係好眼訓,
又唔走得。
借著一個機會,
就係影如要走喇,
我咁我梗係幫手拿野落樓下啦,
落左去,
就梗係順手返埋屋企啦。

No comments: