Saturday, October 28, 2006

執相

原本打算今朝六點起身,
早早入香港仔落 Tape。
不過呢,
我起身都已經十點,
食埋早餐出門口,
都成十一、二點。
坐巴士直去香港仔郊野公園,
係門口附近落車,
一開波就上山。

行左兩粒幾三粒鐘,
都未行到一半,
所以決定都係行一半先,
星期一再黎過。

結果行左五粒鐘,
六點先落山。





夜晚同家人食飯,
影如都有出黎。
不過好慘,
佢今次理都有理過我,
哇哇哇 ><





聽晚阿鋒婚宴,
大衛同學都會出席。
之前佢問我拿相,
我睇過,
都成百幾二百 MB,
不如燒 CD-R 佢啦。

不過畀咩 Files 佢呢,
原汁原味既 Raw Data 唔少得。
但係如果佢冇睇 Raw 既 Software 咁點算呢?
咁我就 Convert 埋 JPEG 畀佢。
佢又可能會晒相 wor,
咁我又整埋沖晒 4R 相既 Ratio。

都整開 lor,
唔差在執埋啦。
結果一攪就攪到四點,
整左 2GB 野出黎,
由燒 CD-R 變成燒 DVD+R。

No comments: