Sunday, October 22, 2006

練習賽

今朝有個練習賽,
又係冇我份跑,
今次亦都係帶隊教練。
我好似半年冇跑過定向,
半年冇跑過步了。

原本,
我應該七點半去幫手搬野。
結果,
我七點半起身……

去到青衣,
食完早餐,
社區中心都未開門讓我地入。

原來係 Book 場那個 Book 錯左,
應該 Book 青衣「長亨」村社區會堂,
但係就 Book 左青衣村社區會堂。

唯有臨時轉地方,
兵分幾路。
有 d 帶頭帶 d 賽員去新既賽事中心,
有 d 壓尾改返 d 往賽事中心既指示。

好彩都順利舉行。

係比賽期間,
收到個唔係幾理想既消息。
就係有一個應承左我兩個星期後幫手擺 Point 既人,
話我知佢個日唔得。
死火,
原本已經唔夠人,
現家就更加捉襟見肘……





下午上左阿力度,
繼續打我地既佐敦麻雀。
結果今次輸左二百下啞鈴,
係唔得閒去做 Gym 既情況下,
(但係唔明點解有人話我肌肉結實左)
都叫係一種訓練。

亦都打左三場 Wining,
一勝一負一和。
分別係負人、和神同埋大勝沙加。
大勝個場係因為我隊波屈,
Full Team 既紐卡素,
舒利亞、奧雲、戴亞、盧基、柏加、安利,
鑽石般既陣容,
單單舒利亞都屈幾球,
可惜現既紐卡素……

No comments: