Friday, October 20, 2006

甩難

早幾個月,
有人搵我做兄弟團,
甚至係伴郎 Tim。
除了係早幾個月食一次飯之外,
其實我地五六年冇聯絡過。

所以點解佢會找我做兄弟呢?
真係百思不得其解。
Sam 知道之後,
第一句都係問我我:
「乜你地有聯絡開咩?」

唔止有冇聯絡既問題,
我其實連佢近況,
職業係乜都係一無所之既。

更奇既係,
自個次食飯之後,
呢三個幾四個月,
我都都係冇聯絡既。

亦即係話,
籌備成點,
有咩要幫手,
我都係唔知既。

而係今日,
我終於收到佢電話,
亦都帶黎「好」消息。
就係佢兄弟團會換人,
換返佢同屆 d 人,
亦即係話,
唔駛我做。

係萬幾樣野等住我做既時候,
收到一個「唔駛我做」既消息,
唔係「好」消息仲會係咩?

我比較有興趣想知既係,
新既班底會有 d 咩人?

No comments: