Monday, October 16, 2006

多條戰線

我呢個「唔上進」既人真係喜愛自找苦吃,
接近年尾,
又係時候虐待自己。

今年戰線數目係……五

首先玩樂方面,
三國志大戰打緊兩個聯賽,
一個係觀塘區既,
一個係旺角區既。

日文十二月三日要考三級能力試,
早幾堂老師話用四個月準備都只係剛剛夠,
現在只得個半月……
本身底子又唔好,
要花唔少時間去追……

十一月頭有個定向比賽要負責攪,
早一、兩年,
要做既野唔算太多;
今年,
因為原本負責那個人個人唔得閒,
結果我一個人要訂兩個 Post,
而進度……係零既……
更諷刺既係,
呢兩個 Post,
基本上係一個監察另一個,
現在係齊齊蛇王。

十二月尾一月初,
香港會再次攪亞太區大型定向賽。
十年前,
我只係負責參賽;
今年我除了係一個賽員之外,
仲會以一個教練既身份參加。
不過我連練跑既時間都欠缺……

仲有工作上既挑戰,
兩個好緊迫同難既 Projects。

安慰自己,
唯有講句:
能者多勞……

No comments: