Thursday, October 05, 2006

無間道風雲

原來,
好多野都係我想多左,
想得遠左。
原來,
有人對我既印像係咁壞。
Well,
說話既藝術我仲未到家……
簡簡單單一個陳述,
接著一個問題,
最後一個答案,
我都可以令到人有誤會……





今晚去左睇無間道風雲,
故事地點發生在波士頓。
雖則我唔係住係波士頓,
但因為曾經去過波士頓旅行兩次,
看見當中的場景,
有部份似曾相識,
幾有親切感。

故事改騙自香港版既無間道,
兩個版本各有其值得欣賞的地方。
不過呢,
無間道風雲就好多粗口,
一句入面有成四五次 F Words,
F 頭 F 尾……

可能係先入為主既關係,
兩套畀我揀,
我會覺得港版好睇 d。

呢個版本美中不足既地方,
可能在於字幕。
中文字幕好刻意咁係配合香港人既用語,
不過成也此,敗也此。
好處係易有共鳴,
不過有時亦都譯到東不成,西不就。

尤其是有 d 關於美國文化既笑位,
譯完之後總是有點點怪。

No comments: