Sunday, October 15, 2006

有 d 野

今日返完崇拜之後,
去左睇另一套戲: Waters。
睇預告同廣告,
以為係一套笑片,
故懷著輕鬆既心情入場。

不過入到場,
就發覺被騙了。
呢套好明顯係一套勵志片,
日本既勵志片,
成日有 d 唔合理既事。

呢套戲個結果,
比起昨日個套,
其至黑拳,
更加出人意表,
一個反高潮既結局。

睇完戲,
上左阿力屋企,
細牛係內地落返黎之後,
都 Join 埋我地。

大虎問左我一個問題:
「你女朋友返左黎呀?」

咁我答完佢之後,
自然問佢點解咁問啦。
佢話:
「細牛話你個 Blog 近排有 d 野 Wor」

有 d 野?
有 d 乜野?
我反覆睇過幾次,
(謎之聲:邊有睇過?)
都係睇唔出有 d 乜野。

所以,
麻煩有關人等答一答我究竟有 d 乜野?
謝……

1 comment:

Sunny said...

哈哈哈,
你從未同我提過;
亦冇寫到有關事件。

點解我會知道呢?
因為我是用另一種方法睇blog 的。