Wednesday, October 11, 2006

訓練犬隻導師

又有一位朋友開始佢自己既事業了,
想起呢位友人,
讀完文學,
結果走左去教狗。
剛剛係澳洲讀完 Courses,
拿左若干 Cert 返黎,
現在仲開始自己出黎攪生意 Tim。

話時話,
如果你地有狗想找人教,
可以聯絡我,
我睇下有冇辦法拿個折扣返黎。
不過冇折扣都已經好抵喇,
上門教狗,
仲教埋主人 Tim……

點解講起佢呢?
除了因為佢係死黨之外,
昨日我去左佢屋企。
去做乜?
咪又係整電腦 Lor。

佢話想 Notebook 同 Desktop 一齊上網 Wor,
又唔識 Set。
攪左成粒鐘,
Wired Network 冇問題。

但部 Notebook 就唔可以 Wireless 上網。
咁係 Notebook 問題定 Router 問題呢?
好彩我隨身裝備夠,
拿部 Pocket PC 試,
上到 Wireless Wor,
即係 Notebook 問題啦。
Notebook 我唔識整,
叫佢打去 Asus 個 Helpdesk 問,
攪掂。

佢仲教我整土耳其式咖啡,
但係太麻煩了,
我都係用法式沖壓算數。

No comments: