Friday, October 13, 2006

雙黑色星期五

今日係黑色星期五,
早兩日老闆問我,
今日可唔可以遲 d 走,
有客四點半上黎開會。
其實,
我可以 Say No 咩?

不過當開緊會既時候,
我發覺老闆之後有第二個 Meeting,
自己都趕住走。
咁預早叫我 OT 做乜?
結果我都係 OT 到平時咁上下時間收工。

今日某 H 又有絕妙對答。

話說某個 Project 要同第二間廠合作。
各自有自己既底板,
咁要飛線連接。
對方打電話黎,
話要我地 d 接口既 Pin Name,
以方便畫圖等。

H 竟然打黎問我。
(謎之聲:H 既野你問個 S 既?)

仲要問到九唔搭八,
佢問我 Software Control 那個 Port d Pin Names 係乜。
(謎之聲:人地都唔係只要那個 Port,仲有其他的)

又問我 Spec. 有冇 Define。
(謎之聲:你唔識自己開份 Spec 黎睇?)

真係被佢激死……

新 Project 愈黎愈難,
愈黎愈有挑戰性。
好!
我鍾意。
不過,
真係好難呢!

No comments: